Torna entre nosaltres la genuïna “Botifarrada”, feu les INSCRIPCIONS

Després de dos anys sense olorar el fum de les barbacoes, per fi torna entre nosaltres la genuïna “Botifarrada” amb l’igualment famós “ Concurs de pastissos”!

Aquest diumenge 7 de maig tornen les ganes de passar-ho bé en un entorn privilegiat com és la “Casa d’Espiritualitat Marc Castanyer” a Hostalets de Balenyà. Hi hauran jocs de Festa Major, molt d’espai, servei de bar i, com no, botifarres!!!

Com en l’edició de l’any passat en el concurs de pastissos es premiaran dues categories, per una banda i per votació popular, es premiarà el pastís més original, es valorarà la presentació i l’espectacularitat del pastís. I per altra banda, premiarem el pastís més bo, per aquesta valoració comptarem amb l’ajuda de l’Oriol Vilalta, mestre pastisser. Animeu-vos a participar!!!
A partir del dijous 20 i fins el divendres 28 d’abril podeu fer la inscripció a la recepció de l’escola. El preu serà de 4€ per persona, que inclou botifarra i beguda (els més petits de 3 anys no paguen).

A continuació us fem un recordatori de tota la jornada i de com fer les inscripcions.

INSCRIPCIONS.

Les inscripcions es faran a la recepció de l’escola del dijous 20 al divendres 28 d’abril. En el moment de la inscripció cal:

• Fer el pagament de 4€ per persona (els menors de 3 anys no paguen).
  • Indicar si es vol participar o no al concurs de pastissos.

*Per raons d’organització preguem que respecteu el calendari d’inscripcions.

ASPECTES PRÀCTICS

» El preu de la inscripció inclourà un beguda fresqueta i una botifarra, caldrà que cada família porti la resta del dinar i tot el que pugui necessitar: coberts, tovallons, manta de pícnic…

• Per les postres podrem tastar els pastissos del concurs.
  • Els cafès, infusions o similars, els portarem les famílies per poder compartir entre tots i fer una mica de sobretaula.

COM ARRIBAR

(1) S’agafa la C-17 (direcció Vic) i se surt per la Sortida 47 (Els Hostalets de Balenyà Nord).

(2) Un cop es surt de la C17 se segueix direcció Hostalets de Balenyà fins arribar a una benzinera (que queda a l’esquerra). Abans d’arribar a la benzinera cal girar a mà esquerra.

(3) Continueu uns metres pel C/ Marc Castanyer fins arribar a la casa. El cotxe s’haurà de deixar a l’exterior del recinte.

Us hi esperem!!!