PRIMERA SETMANA DE FOLRAT DE LLIBRES

La setmana del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de desembre, la Comissió de Biblioteca i l’Escola reprèn les sessions de folrat al 4t pis de l’escola, perquè els nostres nens i nenes puguin gaudir dels llibres de la biblioteca en bones condicions durant molt més temps.

todos juntosCom que el fons bibliotecari és important, necessitem mans voluntàries que ens ajudin amb aquesta tasca. Que no sou manetes? Cap problema! Penseu que folrar és molt fàcil, i en companyia es fa ben distret!

No cal venir cada dia, hi haurà torns:

MATINS: Dimarts i dijous de 8:45 a 10h

TARDES: Dilluns i dimarts de 15h a 18:30h, Dijous i divendres de 16h a 18:30h

Per apuntar-vos només heu d’enviar un missatge a bibliotecaescolalurdes@gmail.com amb el vostre número de telèfon i la disponibilitat que tingueu. Des de la comissió ens posarem en contacte amb vosaltres per concretar els detalls. Us hi esperem!