PRIMERA SETMANA DE FOLRAT DE LLIBRES

La setmana del dilluns 18 de novembre al divendres 22 de novembre, la Comissió de Biblioteca i l’Escola reprèn les sessions de folrat al 4t pis de l’escola, perquè els nostres nens i nenes puguin gaudir dels llibres de la biblioteca en bones condicions durant molt més temps.

Com que el fons bibliotecari és important, necessitem mans voluntàries que ens ajudin amb aquesta tasca. Que no sou manetes? Cap problema! Penseu que folrar és molt fàcil, i en companyia es fa ben distret!

No cal venir cada dia, hi haurà torns:

• Dilluns d’11h a 15h i de 16h a 18.30h
  • Dimarts tot el dia
  • Dimecres de 10h a 12h i de 13h a 18.30h
  • Dijous de 10h a 12h i
  • Divendres tot el dia

Per apuntar-vos només heu d’enviar un missatge a bibliotecaampa@escolalurdes.cat amb el vostre número de telèfon i la disponibilitat que tingueu. Des de la comissió ens posarem en contacte amb vosaltres per concretar els detalls. Us hi esperem!