Portes Obertes piscina

JORNADA DE PORTES OBERTES PER LES FAMÍLIES EL PROPER 9 DE FEBRER A LES PISCINES DIR DIAGONAL.

Els comuniquem que el proper divendres 9 de febrer hi haurà la primera jornada de portes obertes de piscina al DIR Diagonal. D’aquesta manera hi haurà la possibilitat d’anar a veure l’activitat. No obstant, NO us podreu banyar amb ells.

L’horari d’inici de l’activitat serà a les 17h a la piscina del DIR (s’entrarà pel carrer de Santa Fe de Nou Mèxic).

Un cop realitzada la sessió es poden endur el seu fill/a des de les mateixes instal·lacions. Per fer-ho així és imprescindible indicar-ho prèviament a través d’un correu a coordinacioesportslurdes@gmail.com o una nota a la bústia d’Esports (situada a l’entrada de l’escola) fent constar DNI del tutor, el nom i el curs del nen/a.

Per altra banda, recordar-vos a les famílies que no els hi vagi bé aquesta opció, que els nens que no hagin vingut a recollir tornaran a l’escola amb els monitors d’acompanyament.

PROTOCOL DE PORTES OBERTES NATACIÓ DIR DIAGONAL FEBRER’18

• Entraren pel solàrium (C/ Santa Fe de Nou Mèxic)
  • Es recomana portar xancles, si no es posaran peücs.
  • Ens esperarem al soalrium exterior fins que es doni la senyal d’entrada a la piscina.
  • Mantenir-se durant la sessió amb distància al grup.
  • Al final de la sessió es sortirà fora del DIR per esperar als nens/es a la sortida (NO es podrà esperar dins de la piscina ni al solàrium)

Moltes gràcies