NOVA EXTRAESCOLAR ANGLÈS

El proper curs 16-17 l’AMPA oferirà una activitat extraescolar d’anglès adreçada als alumnes de 1r a 4rt de Primària. L’oferta serà d’una hora setmanal, on els infants aprendran l’idioma d’una manera lúdica i natural.

L’empresa que portarà a terme aquesta activitat es diu MISH MASH: IDIOMES AMB ART. El seu objectiu és fomentar l’aprenentatge de l’anglès mitjançant la creativitat, la imaginació i la comunicació.

A través de les arts plàstiques (manualitats, escenografia, murals…), els alumnes aniran treballant les unitats didàctiques amb continguts gramaticals i adquisició de vocabulari.

El proper dimarts 1 de març, a les 7 de la tarda, es farà una reunió informativa a l’escola per totes aquelles famílies que estiguin interessades. Així mateix, durant els mesos de març i abril, es realitzaran dues classes mostra adreçades als alumnes que vulguin testar l’activitat i que el proper curs facin cicle inicial i cicle mitjà.

Les classes mostra es faràn:

.-pels alumnes que aquestany fan P5 i 1r el dijous 10 de març de 17h a 18h
.-pels alumnes que aquest any fan 2n i 3r el dijous 7 d’abril de 17h a 18h

El procediment a seguir per apuntar als vostres fills es concretarà a la reunió informativa, aquí podeu descarregar el full isncripció de les jornades de classes mostra. Per qualsevol dubte o alcariment us podeu adreçar per email a la Comissió d’Anglès

Us animen a assistir-hi!!