Nova data per la Botifarrada

Benvolgudes famílies, davant la previsió de pluges d’aquest cap de setmana, la Comissió d’excursions s’ha vist obligada a suspendre l’activitat d’aquest diumenge dia 19 de maig.

La nova data per la botifarrada serà el proper diumenge 9 de juny. Comptem amb tothom que ja s’ha inscrit. No cal que us torneu a inscriure!!!

Totes aquelles famílies que no us havieu inscrit i que vulgueu apuntar-vos, si us plau, feu-ho a través de l’aplicació de l’Ampasoft abans del dia 31 de maig, recordeu aquest any es fan ONLINE, us deixem link per seguir-ho.

Les famílies que ja us havieu inscrit però que el 9 de juny no podeu venir, si us plau, envieu un correu a tresorer@escolalurdes.cat per poder fer-vos el retorn del pagament.

Com la majoria de vosaltres ja sabeu, la comissió d’excursions de l’AMPA organitza cada any una sortida d’un dia, oberta a totes les famílies de l’escola. Es tracta de passar un dia plegats i gaudir tranquil·lament d’estar junts sense les presses que acompanyen el dia a dia.

Aquest any es torna a organitzar la trobada al mateix emplaçament que els darrers anys, a la “Casa d’Espiritualitat Marc Castanyer” a Hostalets de Balenyà, que es troba aproximadament a 1 hora en cotxe des de Barcelona i a la que també s’hi pot arribar en tren. Pels que heu vingut altres anys, ja sabeu que és un entorn preciós i privilegiat

Marcos CastanerINSCRIPCIONS
Les inscripcions es faràn online del dimarts 23 d’abril al divendres 10 de maig. En el moment de la inscripció cal fer el pagament de 4€ per persona (recordeu que els més petits de 3 anys no paguen) i indicar si es vol participar o no al concurs de pastissos.

*Per raons d’organització preguem que respecteu el calendari d’inscripcions.

HORARIS DE LA JORNADA
11:00 h Arribada Casa d’espiritualitat “Marcos Castañer”, a Hostalets de Balenyà (a 1 hora de Barcelona)
12:00 h Inici dels jocs de Festa Major i activitats.
13:30 h Botifarrada
15:00 h Celebració concurs de pastissos i café!!!

ASPECTES PRÀCTICS
.-Cada família portarà el seu dinar i tot el que pugui necessitar: coberts, tovallons, manta de pícnic…
.-Amb el preu de la inscripció, us oferirem una beguda fresqueta i una botifarra per persona.
.-Per les postres podrem tastar els pastissos del concurs.
.-Aquest any hi haurà cafè per tothom qui en vulgu.

COM ARRIBAR AMB COTXE:
(1) S’agafa la C-17 (direcció Vic) i se surt per la Sortida 47 (Els Hostalets de Balenyà Nord).
(2) Un cop se surt de la C17 se segueix direcció Hostalets de Balenyà fins arribar a una benzinera (que queda a l’esquerra). Abans d’arribar a la benzinera cal girar a mà esquerra.
(3) Continueu uns metres pel C/ Marc Castanyer fins arribar a la casa. El cotxe s’haurà de deixar a l’exterior del recinte, seguint els cartells que trobareu.

Coordenades 41°49’17.7″N    2°14’12.5″E

planolCOM ARRIBAR AMB TREN:
(1)  La línia R3 (amb direcció final Vic) el dia 1 de maig te sortides desde Barcelona-Plaça Catalunya a les: 9:11h / 10:27h / 11:14h /12:52h. La durada del trajecte és d’una hora aproximadament. Els horaris de tornada pel mateix dia son a les: 16:20h / 17:02h / 17:50h / 18:17h / 20:04h

(2) Un cop se surt de l’estació, es gira el primer carrer a l’esquerra que ja és la Carretera de Ribas fins arribar al Carrer Marc Castanyer on hi ha l’entrada al recinte.