Inscripcions Online – AMPASOFT

BENVINGUTS A LA PLATAFORMA DE GESTIÓ

ECONÒMICA DE L’AMPA LURDES

Estàs a punt d’accedir a la Plataforma de gestió econòmica de l’AMPA Lurdes, plataforma que gestiona tot el control econòmic que genera cadascuna de les famílies envers l’AMPA; per tant, podràs veure de manera individualitzada i privada totes les dades de la teva família, i modificar-les si cal,  i l’estat dels teus rebuts.

Com ja et vam informar per correu electrònic el passat dia 10 i 11 d’abril (Carta Novetats a l’AMPA), aquest any, la inscripció a la Botifarrada 2019, les preinscripcions al Casal d’Estiu 2019 i les preinscripcions a les Activitats Esportives del curs 2019-2020 (curs vinent) es faran “online” des d’aquesta plataforma.

A continuació trobaràs l’enllaç per accedir a la plataforma de l’AMPASOFT/ONLINE  i començar amb les inscripcions, un cop dins, podràs inscriure al teu fill/filla a totes les activitat que tinguin el període d’inscripció obert.

Per accedir-hi necessitaràs primer haver activat el compte; si encara no has activat el teu compte a l’AMPASOFT, escriu un correu electrònic a  tresorer@escolalurdes.cat i demana de nou l’enllaç, un  cop rebut, només disposaràs de 24 hores per activar-lo.

INSCRIPCIONS A ACTIVITATS ESPORTIVES – CURS 2019-2020:

03/06/2019 al 07/06/2019. Nens i Nenes que actualment estan fent alguna activitat i volen mantenir la plaça pel curs 2019-2020.

En aquesta període només podràs inscriure al teu fill/a, a les mateixes activitats que està fent aquest any. Els infants que han fet Iniciació a l’Esport, i passen a 2n de primària, es podran inscriure a Futbol o Bàsquet com a continuació de l’activitat.

Les inscripcions a altres activitats es podran fer a partir del 10 de juny. SI NO ES RESPECTA AQUEST ORDRE, LA PREINSCRIPCIÓ SERÀ ANUL·LADA

10/06/2019 al 14/06/2019 Nens i Nenes que actualment no fan activitat. En aquest segon procés s’oferiran les places que quedin lliures.

La preinscripció es farà “online”, NO CALDRÀ OMPLIR UN FORMULARI, tan sols escollir l’activitat, i el pagament es fraccionarà en 4 vegades. Un primer pagament es farà en el moment de la preinscripció amb targeta de crèdit/dèbit i correspondrà a un 25% del total de activitats contractades en concepte de Matrícula, amb aquest pagament la Inscripció quedarà finalitzada. Si en el transcurs de 48 hores, no s’ha realitzat el pagament, la preinscripció serà anul·lada.

Els altres 3 pagaments es giraran per remesa bancaria amb els següents venciments: al mes de novembre, un 25% corresponent al 1r trimestre,  al mes de febrer, un 25% corresponent al 2n trimestre, i al mes d’abril, l’últim 25%  corresponent al 3r trimestre, fent un total del 100% de l’import de les activitats contractades.

Les activitats de l’any vinent començaran quan comenci l’escola al setembre, menys l’activitat de P3 de Piscina que començarà a l’octubre.

Informació important: Un cop feta la Inscripció d’esports, baixa’t d’aquest mateix lloc el document  de “Compromís i Autorització Activitats Esportives”, o bé  “Autorització Piscina i drets d’imatge DIR”, segons convingui, i la fas arribar per correu electrònic a coordinacioesports@escolalurdes.cat,  Fins que no tinguem aquest document, el nen/a no podrà començar l’activitat.

Les places són limitades. Si en alguna activitat no quedessin places, fes la inscripció a la “Llista d’espera de l’activitat que t’interessa”

ANAR A AMPASOFT

ATENCIÓ: Quan accedeixis a AMPASOFT per fer la Preinscripció d’Esports, primer de tot, canvia el curs acadèmic a 2019-2020, i recorda que inscriuràs al teu fill/a al curs vinent, per tant ves amb compte alhora d’escollir el curs de l’activitat.

Contactar amb coordinadors Activitats Esportives, coordinacioesports@escolalurdes.cat, David i Marc, de dilluns a dijous 16:30 a 19:30

Contactar per incidències amb l’AMPASOFT alhora de fer la Preinscripció, tresorer@escolalurdes.cat, Esther Bonet