INSCRIPCIÓ EXTRAESCOLAR ANGLÈS

CREATIVE ENGLISH

El proper curs 16-17 l’AMPA oferirà una activitat extraescolar d’anglès adreçada a l’alumnat de 1r a 4rt de Primària. L’oferta serà d’una hora setmanal (de 17h a 18h) en què els infants aprendran l’idioma d’una manera lúdica i natural.

L’empresa que portarà a terme aquesta activitat es diu MISH MASH: IDIOMES AMB ART. El seu objectiu és fomentar l’aprenentatge de l’anglès mitjançant la creativitat, la imaginació i la comunicació.

A través de les arts plàstiques (manualitats, escenografia, murals…), els alumnes aniran treballant les unitats didàctiques amb continguts gramaticals i adquisició de vocabulari.

Com ja sabeu algunes famílies, durant el curs hem realitzat dues classes mostra perquè els vostres fills poguessin tastar aquesta activitat. Tot i que la intenció era mostrar la seva dinàmica, és difícil concentrar en una sola sessió el que es pot fer en un curs sencer. Per això, tant a les famílies que heu gaudit de les classes mostra com a les que no, us animem a apuntar als vostres fills i filles el proper curs perquè visquin en primera persona aquesta nova activitat.

Els agrupaments seran per cicles: 1r i 2n conjuntament, i 3r i 4t conjuntament. Segons la demanda, podrem obrir un o dos grups per cicle, en dos dies diferents (Cicle Inicial: dimecres o dijous; Cicle Mitjà: dilluns o dimarts). Us adjuntem el full d’inscripció (descarregar) i us demanem que anoteu quin dia us aniria millor. Tot i així, aquesta informació que ens retornareu no serà determinant, ja que dependrem del nombre d’alumnes que s’apuntin per organitzar definitivament els grups. Confirmarem per mail l’horari a tots els inscrits abans de finalitzar el curs.

El preu de l’activitat és de 35 euros mensuals (d’octubre a juny). L’AMPA gestionarem directament els cobraments des del vostre número de compte corrent del qual disposem.

Per formalitzar la matrícula cal que feu un ingrés de 25 € al compte corrent de l’AMPA :   Caixa Banc: ES54 2100-0880-3201-0098-7297 (assumpte:  ANGLÈS i nom del nen/a), en concepte de reserva de plaça. Aquests 25 € es descomptaran de la primera mensualitat de l’activitat.

Un cop fet aquest primer pas, trobareu una bústia d’extraescolar d’anglès al vestíbul de l’escola, on podreu dipositar el full d’inscripció juntament amb el comprovant de pagament.

Dates per fer les inscripcions: del 6 al 10 de juny de 2016

Per a més informació podeu contactar amb nosaltres a: comissioangleslurdes@gmail.com