Informació esports i dansa curs 2018-19

Us avancem la informació d’horaris d’esports i dansa pel curs vinent.

Els horaris que us presentem tot seguit són una previsió i en funció del nombre d’inscripcions, ens reservem el dret de fer algun canvi d’horari per garantir el bon funcionament de les activitats i optimització dels espais, comunicant-ho prèviament a les famílies.

Ara podeu planificar el curs 2018-19 amb tranquil·litat i fer les preinscripcions presentant la butlleta d’inscripció juntament amb el resguard d’ingrés en concepte de reserva de plaça.

No espereu al darrer moment!!!

Descarrega la butlleta inscripció.

Us recordem que el el període per inscriu-re els vostres fills/es a les activitats extraescolars d’esports i dansa de l’escola són:

• del 4 al 8 de juny de 2018 nens i nenes que actualment estan fent alguna activitat i volen mantenir la plaça èl curs 2018-2019 (en el cas hi hagi mes demanda que oferta es farà un sorteig)
  • del 112 al 15 de juny de 2018 nens i nenes que actualment no fan l’activitat. En aquest segon procés s’oferiràn les places que quedin lliures.

Si teniu algún dubte envieu un email a coordinacioesportslurdes@escolalurdes.cat