Informació 40a Setmana Esportiva 2019

Durant la setmana del dilluns 27 de maig al dissabte 1 de juny és la festa de l’esport a Lurdes. Vols tots els horaris en pdf per programar-te, clica aquí. Si vols baixar la butlleta inscripció, clica aquí.)

Us fem cinc cèntims de les novetats del dissabte:

• CURSA PER PETITS. Dissabte  poden participar els infants de P4 i P5, fent una cursa en un petit circuit davant de l’escola.
  • RECORREGUT DE LA CURSA MÉS VISUAL. La cursa dels adults i de 6è farà el recorregut curt per tal de passar més vegades per davant de l’escola i poder animar força.
  • EL PETITS TAMBÉ PARTICIPAN. Després de les Olimpíades a mig matí, organitzarem ACTIVITATS FAMILIARS ESPORTIVES, diverses activitats que els infants de P4, P5 i 1r han après a les activitats de Pre-Iniciació i Iniciació a l’esport. És una activitat oberta a tothom i amb participació de les famílies que ho desitgin.
  • BAR SOLIDARI. La comissió solidària portarà el bar i la recaptació
    anirà al programa “Apadrina Lurdes”.

HORARIS CURSES DISSABTE

Durant la setmana, es faran partits amistosos de futbol i bàsquet dels equips de l’escola amb altres escoles, també aprofitem per fer una jornada de portes obertes de les activitats de Preiniciació (P4) i Iniciació a l’esport (P5 i 1r), on familiars i tothom qui vulgui pot venir a veure com es desenvolupa l’activitat. És una bona ocasió perquè famílies i nens de cursos més petits puguin veure que podran fer l’any vinent.
Per nens i nenes de 2n a 6è, durant tota la setmana, també poden participar en els torneigs de tennis taula, escacs, la gàbia de futbol (torneig per eliminatòries amb partits 2×2 de tres minuts de durada, sense porter i entre jugadors del
mateix curs), el bàsquet street (torneig per eliminatòries amb partits 2×2 de cinc minuts de durada entre jugadors del mateix curs) i la cursa i Olimpiades del dissabte (són diferents proves que combinen agilitat, flexibilitat, rapidesa, equilibri i força. La participació és individual i la classificació per grups d’edat.)

No deixem de costat els adults, també tenim activitats per mares i pares durant
la setmana: tennis taula, partits de bàsquet i futbol contra monitors,…

Destaquem un any mes el PARTIT per a la INTEGRACIÓ on es juga els monitors contra uns nois africans, majoritàriament de Ghana, de l’Associació MAR ENDINS.