Extraescolar de piscina s’inicia el proper divendres dia 14

Benvolgudes famílies,

Des de la Comissió d’Esports us informem que l’extraescolar de piscina prevista iniciar-se aquest divendres dia 7, s’haurà de postposar una setmana fins el proper divendres dia 14.
Els responsables de piscines DIR ens ha comunicat que durant les tasques de manteniment anual on procedeixen a buidar i tornar a omplir la piscina, se’ls ha trencat un vidre dels lluernaris, allargant els temps de manteniment prevists i fent impossible tenir les instal·lacions per aquest divendres dia 7.
Els monitors d’acompanyament estaran igualment vetllant pels nens apuntats a l’activitat, però es quedaran a l’escola oferint servei d’acollida durant el temps en que es realitzaria l’activitat de piscina. Aconsellem i demanem sempre que es pugui i sigui viable per logística, que les famílies vinguin a buscar els nens en horari d’escola de divendres (16:00), i si no és possible els monitors hi seràn fins a l’hora de sortida habitual 18:30.
Si no us serà possible recollir al vostre fill/a a les 16:00 i heu de fer ús del servei d’acollida, agrairem que envieu un correu a coordinacioesportslurdes@gmail.com per a tenir al màxim de controlat quins nens es quedaran a acollida i quins no.

Demanem disculpes anticipadament per les molèsties que aquest contratemps pugui ocasionar, i quedem a la vostra disposició per qualsevol aclariment.

Atentament,
Comissió d’esports