Extraescolar de piscina postposat l’inici fin divendres 21

Benvolgudes famílies,

Des de la Comissió d’Esports us informem que l’extraescolar de piscina prevista iniciar-se aquest divendres dia 14, s’haurà de postposar una setmana fins el proper divendres dia 21.
Els coordinadors d’Aquàtics del DIR ens ha comunicat aquest mati, que un cop omplerta novament la piscina després de les tasques de manteniment de la setmana passada, han decidit per temes de seguretat substituir altres lluernaris que no estaven prevists inicialment; aquestes feines fan que les instal.lacions no recuperin la seva normalitat fins el proper dilluns 17 d’octubre i que aquest divendres dia 14 no hi hagi activitat.
Els monitors d’acompanyament estaran igualment vetllant pels nens apuntats a l’activitat com la setmana passada, oferint servei d’acollida durant el temps en que es realitzaria l’activitat de piscina. Aconsellem i demanem sempre que es pugui i sigui viable per logística, que les famílies vinguin a buscar els nens en horari d’escola de divendres (16:00), i si no és possible els monitors hi seràn fins a l’hora de sortida habitual 18:30.
Si no us serà possible recollir al vostre fill/a a les 16:00 i heu de fer ús del servei d’acollida, agrairem que envieu un correu a coordinacioesportslurdes@gmail.com per a tenir al màxim de controlat quins nens es quedaran a acollida i quins no.

Demanem disculpes anticipadament per les molèsties que aquest contratemps pugui ocasionar i el poc temps d’antelació de l’avís. Comentar-vos que estem mirant amb els Coordinadors del DIR com recuperar aquestes dues sessions al llarg del l’any i com sempre quedem a la vostra disposició per qualsevol aclariment.

Atentament,
Comissió d’esports