des.
GRAN RECAPTE D’ALIMENTS DEL 9 AL 17 DE DESEMBRE
des. 9 @ 8:30 – des. 17 @ 14:00
GRAN RECAPTE D’ALIMENTS DEL 9 AL 17 DE DESEMBRE

Un any més, des de la comissió solidària estem organitzant la campanya de recollida d’aliments.

Us animem a vosaltres i als vostres fills i filles a portar, durant aquests dies, aliments de llarga durada, (arròs, llet, galetes, llegums cuits, cereals, pasta, conserves, oli, llet i farinetes per lactants, xocolata, sucs de tomàquet), per tal d’aconseguir recaptar 1.000 quilos!!

És important esglaonar l’entrada d’aliments: portant un o més aliments cada dia enlloc de lliurar-ho tot de cop, facilitem la logística, alhora que reforcem durant dues setmanes el missatge de solidaritat.

La recollida d’aquest any s’adreçarà a dues entitats amb les que ja fa anys que col.laborem, i de les quals coneixem el seu bon funcionament:

Parròquia Sant Ildefons, que dóna suport a famílies del nostre barri.

Projecte Mar Endins, fundat per l’exprofessora de l’escola, Montserrat Caus i que treballa per la integració de persones immigrants desprotegides a través de la formació, l’assessorament i l’acompanyament.

Com l’any passat, els infants de cinquè ens ajudaran en la recollida amb la seva energia i empenta.

Us animem a tots i totes a participar-hi, junts ho aconseguirem!!!

març
ds.
Gran Xocolatada Solidaria
març 7 @ 10:00 – 12:00
març
dl.
Segona Setmana de folrat de llibres 2020
març 23 @ 9:00 – març 27 @ 17:00
Segona Setmana de folrat de llibres 2020

SEGONA SETMANA DE FOLRAT DE LLIBRES DE LA BIBLIOTECA

La setmana del dilluns 23 al divendres 27 de març la Comissió de Biblioteca i l’Escola reprèn les sessions de folrat al 4t pis de l’escola, perquè els nostres nens i nenes puguin gaudir dels llibres de la biblioteca en bones condicions durant molt més temps.

Com que el fons bibliotecari és important, necessitem mans voluntàries que ens ajudin amb aquesta tasca. Que no sou manetes? Cap problema! Penseu que folrar és molt fàcil, i en companyia es fa ben distret!

No cal venir cada dia, hi haurà torns cada dia. L’espai està disponible:

• Dilluns d’11h a 15h i de 16h a 18.30h
  • Dimarts tot el dia
  • Dimecres de 10h a 12h i de 13h a 18.30h
  • Dijous de 10h a 12h i
  • Divendres tot el dia

Per apuntar-vos només heu d’enviar un missatge a bibliotecaampa@escolalurdes.cat amb el vostre número de telèfon i la disponibilitat que tingueu. Des de la comissió ens posarem en contacte amb vosaltres per concretar els detalls. Us hi esperem!!

abr.
dj.