Biblioteca Oberta

Un curs més la Comissió de biblioteca iniciem Biblioteca Oberta, una activitat per obrir la biblioteca escolar després de classe una vegada al mes.
Aquest any inaugurem Biblioteca Oberta el proper dijous 13 de desembre, amb una activitat molt especial, Contes sense etiquetes, organitzada conjuntament amb la Comissió de Gènere.
En aquesta primera sessió explicarem “El drac Zog”, un conte de Júlia Donaldson i Àxel Scheffler que narra la història d’un drac molt aplicat que vol guanyar l’estrella d’or al millor de la classe, i d’una noia que l’ajudarà a complir aquest propòsit. Després farem un taller relacionat amb el conte.
L’activitat es durà a terme a la Biblioteca de l’Escola a les 17.15, com ja és habitual per les sessions de Biblioteca Oberta.
Us hi esperem!