Balanç de la campanya de donació de sang i medul·la 2016-2017

DÓNA SANG, DÓNA MEDUL·LA, DÓNA VIDA – 7ª Edició 2017

La nostra sang salva vides!  Aquest any hem convocat la 7a edició de donació de sang i medul·la a la nostra escola, amb ganes de tornar a comptar amb la solidaritat de tots i totes i ho hem aconseguit!

Aquest any, 86 persones van donar sang efectivament. En quant a la donació de medul.la, hi va haver 13 donants. Agraïm molt especialment als alumnes de l’escola la seva tasca, que ens va ajudar a fer difusió de la campanya!

Agraïm a tots els que heu col·laborat en aquest projecte les vostres imprescindibles aportacions. Moltes gràcies a l’escola, a la comissió de comunicació i a la comissió solidària de l’AMPA. Menció especial pels alumnes i professors de 6è que, amb la seva gran tasca informadora, han atret molts i molts donants.

Moltes gràcies, nois i noies. I moltes gràcies a tots els donants, per la vostra enorme generositat. Gràcies a tots vosaltres ho hem aconseguit.

L’any que ve tornarem amb nous reptes!!