Grup de Reflexió

AMPA_FORMA GRUP REF_E LURDES_marcaQuè és el Grup de Reflexió?

Som un grup de pares i mares que, acompanyats per dos professors de l’escola, ens trobem per a reflexionar sobre temes relacionats amb l’educació.

On, quan i amb quina freqüència són les reunions?

Ens trobem a l’escola quatre cops durant el curs, sempre en dimecres de 21:00 a 22:30h. Aquest curs 2018-2019 les dates de les sessions seran concretament: el 30 de gener, el 20 de febrer, el 20 de març i el 8 de maig.

fotoGR2Com funciona el grup?

Una setmana abans de la trobada fem arribar per correu electrònic a tots els
participants del grup un breu document proposat pels mestres (article, vídeo, podcast…), que serveix de base per a la reflexió. Durant la sessió seiem en rotllana i posem en comú les nostres reflexions.

fotoGR1Quins temes es tracten?

Els temes que es tracten són proposats directament pels pares i mares que formem part del grup. El curs passat 2017-2018 es van tractar els següents: No entenc què està passant, Dieta digital, Els nens venen de París i Agenda de ministres.

A la web de l’AMPA, www.ampa.escolalurdes.cat, trobareu una relació dels temes
tractats els darrers anys.

Quins professors porten el grup?
Enguany i com a continuació de l’any passat, els professors membres del grup seran
l’Annabel Ballester i la Marta Bayà. El Coordinador d’aquesta activitat per part de
l’escola és el Gerard Lladó.

Qui forma la comissió: Maria del Mar Llach, Montse Camacho i Ester Pedraza. (grupreflexio@escolalurdes.cat)

Quant s’ha de pagar?
La quota anual d’aquesta activitat és de 25€/família destinats a cobrir la remuneració dels dos professors de l’escola per la preparació i facilitació de les sessions. Aquesta aportació afavoreix també un major compromís d’assistència per tal de crear un grup ferm, sòlid i compromès. El cobrament d’aquesta quota es girarà el mes de gener al
número de compte corrent que hàgiu facilitat a l’Ampa pel cobrament de les seves
activitats.

Què heu de fer si hi esteu interessats?
Tan sols cal omplir el full d’inscripció i desar-lo a la bústia de l’AMPA o bé enviar-lo via email a: grupreflexio@escolalurdes.cat, abans de divendres 30 de novembre. També ens podeu fer arribar els vostres dubtes i/o suggeriments a la mateixa adreça.

Descàrregues:

AMPA_FORMA GRUP REF_E LURDES_marcaTemes tractats durant les sessions curs 2018-2019

• 2019.03.20: “Un mar d’emocions”;  Document | Resum | Link
  • 2019.02.20: “Vull, vull, vull”;  Document | Resum
  • 2019.01.30: “Dir adéu. Acompanyar els nostres fills en la pèrdua i el dol”;  Document | Resum

Històric de temes tractats al grups de reflexió:

• 2018: “Agenda de Ministres”;  Resum
  • 2018: “Els nens vénen de Paris?”;  Resum