Casals Estiu

AMPA_CASALS_E LURDES_marcaAquest any 2019 el Casal d’Estiu es durà a terme des del dilluns 25 de Juny fins al 31 de Juliol, per a nenes i nens de P3, P4, P5, 1er i 2n de Primària.

Podeu descarregar la presentació feta durant la reunió informativa del passat dijous 25 d’abril on trobareu més detalladament totes les novetats com el procés d’inscripció. El període d’inscripcions serà del divendres 26 d’abril al divendres 17 de maig.

Aquest any les inscripcions i el primer pagament del 50% contractat es farà “online” des del web de l’AMPA.  (ANAR A AMPASOFT)

Dirigit i organitzat per membres de la Coordinació d’Esports, monitores i monitors d’esports i monitores i monitors exalumnes de l’escola.

Estan previstes un munt de d’ACTIVITATS NOVES adaptades a cada edat, alguna d’elles es duran a terme dins el recinte escolar i d’altres es duran a terme fora de l’Escola (excursions de tot el dia, una sortida setmanal a la piscina,  activitats en recintes d’esbarjo pensats especialment per a nenes i nens, etc…).

El Casal es desenvoluparà dins l’horari escolar de 8h45 a 17h00 de dilluns a dijous i de 8h45 a 16h00 els divendres.

Horaris i preus:

8h45 a 17h00____130€/setmana. Horari complet, dinar inclòs.
8h45 a 15h00____110€/setmana.  Horari de matí, dinar inclòs.
8h45 a 13h00____100€/setmana. Horari de matí, no inclou dinar.

Servei gratuït d’acollida matinal de 8h00 a 8h45

En el moment de la Inscripció “online”, es farà efectiu el 50%  de l’import total contractat, i el 50% restant, es girarà per remesa bancària el dia 1 de juliol.

Descompte del 5% sobre l’import total per a inscripcions de 3 o més setmanes, o per a les famílies que inscriguin a 3 o més germans. El descompte serà aplicat només en les inscripcions dins el termini, en el cas d’ampliar setmanes, germans o inscriure fora de termini NO s’aplicarà.

Per a dubtes en el funcionament del Casal, contacteu amb la Comissió de Casals a l’adreça electrònica casals@escolalurdes.cat

Per a dubtes en les Inscripcions “online” contacteu amb Esther Bonet de la Comissió Econòmica tresorer@escolalurdes.cat

Memòria del curs 2018-2019 (descarrega)