4a edició paradeta de SANT JORDI

Un any més, la comissió solidària, muntarem la paradeta de Sant Jordi. Aquest any, com que St. Jordi cau en dissabte, la farem el divendres 22 d’abril, igual que la resta de les celebracions de Sant Jordi i Jocs Florals a l’escola.

La paradeta estarà situada a la saleta de sortida de nens de P3 a l’esquerra de la porta principal.

Amb la vostra ajuda, el nostre projecte “St. Jordi solidari” tornarà a ser un gran èxit!

Per aquest motiu, us fem una crida solidària perquè porteu llibres infantils en bon estat, des del dia 29 de març fins el 8 d’abril, i els vostres fills els poden entregar a la seva aula. No tenim gaire temps, així és que, si us plau, afanyeu-vos!!

Amb el nostre projecte, intentem fomentar l’hàbit per la lectura entre els nens i nenes, el reciclatge de llibres, la conscienciació envers la sostenibilitat i reutilització dels recursos, i l’aportació de llibres a la biblioteca de l’escola. Els diners recaptats aniran a omplir la bossa del nostre programa Apadrina Lurdes.

Com que el dia de Sant Jordi tindrem la parada oberta de 8.00h. a 20.00h. (dia 22 d’abril), necessitarem ajuda per vendre. Qui s’apunta?

En cas que estigueu interessats podeu contactar-nos a santjordilurdes@gmail.com.

Els alumnes de 6è que ho vulguin, seran benvinguts com a venedors i venedores entre 16.00h i 19.00h.
Entre tots farem que aquest any sigui una gran parada! La nostra solidaritat no té límits!

Moltes gràcies a tots i totes!